Popôrodná fyzioterapia dokáže telu pomôcť pri jeho opätovnej reaktivácii po pôrode.

Táto terapia je skvelá pre všetky ženy po pôrode, ktoré potrebujú pomôcť od akútnych bolestí pohybového aparátu, či dyskomfortu, ktorý cítia po pôrode.

Terapia prináša uvoľnenie a úľavu pri ťažkostiach  v bedrovej oblasti chrbta, sedacieho nervu, kostrče, ramien, lopatiek alebo opuchov dolných končatín.

Nadviažeme na výsledky, ktoré sme zistili pri diagnostike a pokračujeme manuálnym technikami.

Ideálne je, ak žena ďalej pokračuje v našom programe Ladywork, kde aj táto terapie je jeho súčasťou.

Program Ladywork je moderný, komplexný a systematický prístup k zdraviu žien!

diastáza

Popôrodnú fyzioterapiu je možné absolvovať aj bez ďalšieho pokračovania v našom programe.

• pre všetky ženy, ktoré už u nás absolvovali popôrodnú diagnostiku a máme zdokumentovaný ich zdravotný stav a výsledky
  • ženy po pôrode bez ohľadu na to, kedy to bolo (pozn.: ukončené šestonedelie)
  • ženy po brušných operáciách
  • ženy, ktoré sa necítia byť fit
  • ženy, ktorým „bruško trčí von“
  • ženy, ktoré majú problémy s trávením, refluxom a nadúvaním
  • ženy s nadváhou a obezitou
  • športovkyne a ženy s bolestivou menštruáciou a sexom
  • ženy s bolesťami chrbtice
  • ženy so sedavým zamestnaním

Fyzioterapia Vám hlavne prinesie uvoľnenie od napätia a stresu, odblokovanie spazmov a odstránenie akutných bolestí a ťažkostí a pripraví telo na ďalší pohyb a tréningy

Diagnostika je nevyhnutnou súčasťou všetkých našich programov a hlavne programu Ladywork – pre ženy po pôrode a program Gravidfit – pre tehotné žienky.

Popôrodnú fyzioterapiu je možné absolvovať aj bez ďalšieho pokračovania v programe Ladywork, či iných našich programoch.

1. Je potrebné sa objednať cez náš rezervačný systém, kde si vyberiete službu: Popôrodná fyzioterapia (opakovaná návšteva)
  2. Mailom Vám príde potvrdenie o termíne
  3. Pri návšteve nie je nutné mať špeciálne oblečenie – fyzioterapia prebieha v spodnom prádle
  4. Pokiaľ máte otázky, neváhajte nás kedykoľvek kontaktovať: +421 947 962 955

Po absolvovaní popôrodnej fyzioterapie buď pokračujete plynule v programe Ladywork, alebo si samostatne uhrádzate individuálne komplexné fyzioterapie bez toho, aby ste pokračovali v našom programe.

• ešte neukončené šestonedelie
  • chrípka, nachladnutie, horúčky, Covid-19
  • všetky infekcie a zápaly
  • TBC