Terapie prinesú ženám komfort, istotu a hlavne pevné zdravie.

program PELVICFIT prináša aktívnu prácu so svalmi panvového dna aj celého jadra, čím prichádza k zlepšeniu pružnosti svaloviny a odstránia sa tak mnohé problémy a bolesti.

Program je vhodný pre tie z Vás, ktoré trpia:

• inkontinenciou (úniky moču)
  • prolapsom orgánov malej panvy
  • sú po gynekologyckých operačných zákrokoch
  • majú pocit „ťažoby“ v nohavičkách
  • pociťujú bolesti pri sexe
  • majú bolestivú menštruáciu
  • ktoré ste v menopauze, alebo klimaktériu
  • ktoré nie ste schopné dosiahnuť orgazmus

Program je vhodný aj ženy, ktoré chcú zlepšiť svoje zdravie, či dbajú na prevenciu.

• Individuálny, odborný a ľudský prístup
  • Priateľské prostredie plné odborníčok na ženské zdravie a prevenciu
  • Odstránenie dysfunkcií svalov panvového dna
  • Reaktivácia celého ženského jadra
  • Odstránenie inkontinencie
  • Zlepšenie sexuálneho života
  • Spevnenie celého tela
  • Zmenšenie obvodu pása
  • Sebaistota a zdravie

Keďže sa jedná o komplexný prístup k ženskému jadru, riešenie tohto problému poskytujeme o forme PELVICFIT programu: 1x diagnostika, 1x fyzioterapia a 7x fyzio tréning a 1x výstupná fyzioterapia

1. VSTUPNÁ DIAGNOSTIKA – rezervovať si termín na vstupnú diagnostiku, na ktorej prebehne dôkladný anamnestický rozhovor a komplexná  popôrodná diagnostika, vrátane USG vyšetrenia diastázy a panvového dna, palpačné vyšetrenie brušnej steny a celého jadra.
  2. KOMPLEXNÁ FYZIOTERAPIA – po diagnostike nasleduje proces, kedy naša fyzioterapeutka pripraví celé telo na to, aby lepšie reagovalo na pohyb a zmeny, ktoré nastanú. Odstráni blokády a uvoľní stuhnuté svalstvo.
  3. FYZIO TRÉNINGY – systematický a odborný prístup k ženskému telu prinesie po pár týždňoch želaný výsledok. Na tréningoch kombinujeme fyzioterapiu, posturálny tréning, funkčný tréning, silové prvky, respiračnú fyziotrapiu a mentálny koučing, ktorý vedie k silnej, sebavedomej a hlavne zdravej žene.
  4. ZÁVEREČNÁ KOMPLEXNÁ FYZIOTERAPIA – manuálna terapia a hlavne vyšetrenie diastázy a svalov panvového dna a porovnanie výsledkov a ich vyhodnotenie.

Cvičíme 1x týždenne a dni a časy si vyberá klientka sama, kedy jej to najviac vyhovuje.

• Ešte sa neskončilo obdobie 600-nedelia
  • Lekárka/lekár mi zakázali pohyb
  • Chrípka, nachladnutie a horúčky
  • Čerstvé jazvy a pooperačný stav