TEHOTENSKÁ FYZIO MASÁŽ

Tehotenská relaxačná masáž prináša skvelú formu oddychu a pohody

Táto fyzio masáž je skvelá pre všetky tehotné žienky, ktoré prechádzajú fyziologickým tehotenstvom a majú chuť si dopriať trušku relaxu.

Masáž prináša uvoľnenie a úľavu pri ťažkostiach so spánkom, únave, či bolestiach chrbtice.

V prípade, prvej návštevy u nás, je vždy potrebné absolvovať vstupnú diagnostiku, spojenú s fyzioterapiou, aby sme Vás lepšie spoznali a dôkladne sme si prešli zdravotnú, športovú a tehotenskú anamnézu. V prípade opkakovanej návštevy je cena opäť výhodnejšia.

Ak by ste mali záuejm, máme k dispozícii program GRAVIDFIT  – fyzická, psychická aj technická príprava na pôrod a šestonedelie, prevencia vzniku diastázy a dysfunkcií svalov panvového dna po pôrode.

• Znižuje bolesti chrbtice a celého pohybového aparátu
  • Uvoľňuje psychické prepätie
  • Dodáva novú energiu

Na začiatku terapie prebehne anamnesticko-diagnostický rozhovor.

Tehotenská masáž prebieha v spodnom prádle, prípadne v komfortnom oblečení, ktoré si zvolí klientka.

Masáž môže prebiehať v rôznych polohách, v závislosti od týždňa gravidity, segmentu, na ktorom sa pracuje a fyzického stavu klientky:

• v ľahu na brušku
  • v ľahu na chrbte
  • v ľahu na boku
  • v sede, alebo v polosede
  • v stoji

K dispozícii máme pohodlné elektrické lehátka, ktoré sa dajú nastaviť podľa každej klientky samostatne tak, aby sme zabezpečili čo najväčší komfort, bezpečnosť a pohodu.

• Prvý trimester tehotenstva
  • Rizikové tehotenstvo
  • Chrípka, nachladnutie a horúčky
  • Všetky infekcie a zápaly